Facebook logo Twitter logo LinkedIn logo Pinterest logo

Onze contentspecialist Annelous Neven zegt waar het op staat

Posted by on aug 1, 2017 in Blog, Interview, nieuws

     
  •  

“What you see is what you get” typeert in een zin onze (zelfstandige) contentspecialist Annelous Neven (27). Een perfecte match dus. Maak snel kennis met deze selfmade Rotterdamse.

“Ik vind Rotterdammers nuchter, echt: ze maken waar wat ze beloven. Ze voegen zogezegd de daad bij het woord en omarmen de niet-lullen-maar-poetsen-mentaliteit. Het gaat erom dat je niet zeikt, maar gewoon doet. In mijn manier van werken laat ik ook duidelijk die Rotterdamse aanpak zien door uniek, haarscherp, groots en snel te zijn. Zo wil ik in alles wat ik doe, voor elke opdrachtgever, uniek zijn. Ik ga hierbij net zo lang door tot ik een strategie heb bedacht die aansluit bij de klant, maar die wel uniciteit kenmerkt. Hierbij blijf ik altijd scherp en is geen idee mij te gek. Ook al moet ik er nachten voor doorhalen. Ik zorg overigens wel dat ik altijd snel oplever en direct reageer. Ik wil dat de klant zich gehoord voelt en weet dat ik er altijd vol voor zal gaan. Ik houd nou eenmaal van aanpakken.”

Keihard werken
Net zo’n aanpakker vindt ze Elon Musk: “Hij werkt keihard – en zegt in zijn boek ook dat je keihard moet werken om de top te bereiken en op te vallen. Hij is oprecht van het niet lullen maar poetsen en weet met relatief weinig middelen de grote spelers naar de kroon te steken. Dat bewonder ik.”

Content voor Ford
Met haar bedrijf Another Note helpt Annelous organisaties hun beloftes (weer) waar te maken. Dit doet ze op het gebied van communicatie, branding en PR met als doel een unieke identiteit uit stralen – intern en extern – en in beeld en tekst.
“Ik werk nu ook aan de content voor Ford Nederland. Supergaaf om te doen en om daadwerkelijk resultaat te boeken. De automotive is namelijk een markt waar de komende jaren ontzettend veel gaat gebeuren – in vrijwel elk opzicht. Het is mooi om daar onderdeel van te zijn en advies over te kunnen geven. Zo ben ik (deels) verantwoordelijk voor de content op social media en de persberichten die wij uitsturen en publiceren.”

Zegt waar het op staat
Op de vraag wie is Annelous antwoordt ze: “Ik ben leuk. Neen zonder dollen, ik ben een persoon die zegt waar het op staat, ben best nuchter – als het erop aankomt – en what you see is what you get! Idealiter werk ik in een omgeving waarin iedereen zo direct is en zo weet te reageren en/of te handelen. Als niet-Rotterdamse, geboren in een klein dorpje niet al te ver hier vandaan, zit ik dus wel goed in Rotterdam en zeker bij Wijvan010. Ik heb waanzinnig veel zin om mooie PR-projecten met elkaar op te pakken en samen te gaan uitwerken! Zo zijn we al aan de slag gegaan met de kernwaarden van Wijvan010 – vanuit welk vertrekpunt is Wijvan010 opgericht en wat willen we in elke uiting uitstralen? Daarnaast hebben we de contentstrategie uitgewerkt waarmee we ervoor gaan zorgen dat Wijvan010 inspirerend en professioneel is en bij zowel huidige als potentiële klanten top of mind is. Het doel is om met de content een unieke twist in het Rotterdamse online landschap kunnen brengen. Meer mag ik nog niet zeggen, toch?”

 

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Leave a Reply