Facebook logo Twitter logo LinkedIn logo Pinterest logo

  • smarthoren-01 1000 X 600
  • smarthoren-02 1000 X 600

Smarthoren nieuw fenomeen op Nederlandse Hoortoestellenmarkt

Smarthoren is het nieuwste fenomeen op de Nederlandse hoortoestellenmarkt. Tijdens Bright Day #3 in mei jl. werd dit innovatieve hoorapparaat officieel gelanceerd en gedemonstreerd in Amsterdam (Zie hier de presentatie). GN Hearing heeft onder deze noemer Smarthoren twee toestellen op de markt gebracht: de ReSound LiNX en de Beltone First. Het Deense bedijf is samen met Apple ontwikkelaar van de hoortoestellen.

Beltone First First Hearing aid Instrument Front Black. Het superkleine apparaat (niet groter dan een 1 euromunt) kan makkelijk en draadloos bediend worden met een iPhone of iPad. Zo kunnen slechthorenden onopvallend hun ‘gehoor’ regelen en spraak, telefoongesprekken, muziek, maar ook omgevingsgeluiden in topkwaliteit streamen naar het oor. Dankzij een app kan het geluid op ieder gewenst moment worden afgestemd op persoonlijke voorkeuren.

Onze Rotterdamse aanpak
Wijvan010 zorgde voor de lancering van Smarthoren bij de relevante (online) media en bloggers. Lees hier het persbericht. Marijke Roskamp van het innovatieve radioprogramma BNR Eyeopeners interviewde kort na de lancering de general manager Erik Knipscheer en proefpersoon Fabian Spreeuw. Voor het interview, klik hier. Daarnaast besteedde enkele innovatieve en/of gadgetgerichte sites ook aandacht aan Smarthoren, zoals gadgetgear.nl, portablegear.nl, onemorething.nl. Wij verzorgden ook de offline en online monitoring en berekenden zo de effectiviteit van de pr-inzet in euro’s uit.

De hele dag door konden bezoekers van Bright Day #3 kennismaken met Smarthoren. Hier demonstreerde audicien Thijs Emmerzaal (r) bij een geïnteresseerde het superkleine hoortoestel Resound LiNX en de bediening met de smartphone.

Opdrachtgever
De term ‘Smarthoren’ werd in opdracht van GN Hearing bedacht door Bureauvijftig, een adviesbureau voor 50+ marketing in Utrecht. In het najaar komt er een vervolg(campagne).

Opdrachtgever: Bureauvijftig, i.o.v. GN Hearing
Dienstverlening: Productlancering, (Online) PR, Advies

Smarthoren_logo

logo GN Hearing
tweet met compliment

Bezoekers van Bright Day #3 konden de hele dag kennismaken met Smarthoren. Geïnteresseerden kregen het superkleine hoortoestel Resound LiNX en de bediening met de smartphone gedemonstreerd.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail