Na een succesvolle proefperiode heeft Bureau Zuidema besloten de samenwerking met Wijvan010 te continueren. Het gerenommeerde trainingsinstituut uit Leusden komt met haar trainingen dagelijks in contact met verschillende organisaties en bedrijven. Daardoor, maar ook vanuit de eigen organisatie heeft ze veel mooie zaken te vertellen die interessant zijn voor de buitenwereld, maar door de waan van de dag komt ze daar niet altijd aan toe. Dat is jammer. Vandaar dat Bureau Zuidema Wijvan010 in de arm heeft genomen om haar verhalen meer onder de aandacht te brengen, nog meer professionals – haar doelgroep – te bereiken en in de kaartenbak van journalisten te komen, waardoor ze vaker benaderd wordt en in de media kan verschijnen.
Lodewijk van Ommeren, managing director bij Bureau Zuidema, wil het trainingsinstituut doorontwikkelen op het gebied van toptrainingen voor professionals die echt iets willen bereiken en hun verantwoordelijkheid willen vergroten. “Via onze trainingen geven we professionals handvatten om succesvol te zijn en hun persoonlijke impact te vergroten. We willen zoveel mogelijk mensen laten ervaren hoe ze effectiever kunnen zijn wanneer ze het eens anders aanpakken. Dit doen we onder meer door verschillende werksimulaties te oefenen, waarin we vaste patronen doorbreken en de deelnemers nieuwe inzichten opdoen. Die verhalen willen we graag vertellen aan onze doelgroep. Laten zien wie we zijn en wat we voor ze kunnen betekenen. Bovendien willen we onderzoeken hoe we onze ambities voor het voetlicht kunnen brengen via versterking van onze corporate PR en PR-activiteiten. Daarvoor hebben we Wijvan010 gevraagd ons hierin te adviseren en te ondersteunen bij verschillende persacties. En dat is ons prima bevallen, vandaar dat we de samenwerking graag voortzetten.”
Voordat Wijvan010 helemaal in beeld kwam zijn de eerste contacten gelegd en stappen gezet via PR-& Communicatiestrateeg Fleur de Bruijn die zelf ook behoort tot het specialisten-netwerk van Wijvan010. “Samen hebben we de PR-strategie opgesteld. Aan de hand daarvan heb ik vervolgens het PR-plan voor 2021 gemaakt”, zegt Esther Janssen, eigenaar en oprichter van Wijvan010. “In het plan komen we tot tweemaandelijkse persacties gerelateerd aan ontwikkelingen in de branche en actuele nieuwsfeiten. Er zijn er inmiddels vier gehouden die de nodige media-aandacht hebben opgeleverd (AD, Groot Nieuws Radio en verschillende nieuws- en vakgerelateerde websites), waaronder een actie onder de noemer Safety Bubble. Hierin liet Bureau Zuidema zien dat ze in staat is om ook in coronatijd veilig fysieke trainingen te geven.“
Daarnaast gaat Wijvan010 aan de slag met het ontwikkelen van een visieverhaal in het kader van het claimen van Thought Leadership. “Daarmee wil Bureau Zuidema als autoriteit in het trainen in soft skills en mensen in beweging zetten, haar doelen bereiken, vervolgt Esther. “Het trainingsinstituut toont hiermee dat ze visionair is en oog heeft voor relevante, actuele thema’s, marktontwikkelingen, opvattingen en opinies. Alles erop gericht om zaken nog beter voor elkaar te krijgen. Dat spreekt ons aan.”
We zijn blij met Bureau Zuidema en zij met ons, want de samenwerking wordt gecontinueerd. Bovendien gaat het trainingsinstituut voor onze Rotterdamse aanpak. Dat vinden wij natuurlijk gers ;-).
Wil je ook meer weten over onze Rotterdamse aanpak? Ik heb het er graag met je over
tijdens een bakkie pleur. Plan vooraf wel een afspraak in.
Wijvan010
Het Industriegebouw
Goudsesingel 102
3011 KD Rotterdam
info@wijvan010.nl
Foto’s: Studio Bauman | Op alle beelden berust copyright Vormgeving: Renew Identity