Persbericht

Een persbericht, mits goed uitgevoerd, is een effectief middel om de relevante media van jouw doelgroep te informeren. Dus… breng je binnenkort een nieuw product op de markt, bestaat je bedrijf 25 jaar of sta je op het punt om een bedrijf over te nemen? Welke nieuwswaardige aanleiding het ook is, je wil ermee in de spotlights staan en het onder de aandacht van je doelgroep brengen. Dan is een persbericht absoluut een goede optie.

Wijvan010 maakt persberichten voor haar opdrachtgevers als onderdeel van haar Brand PR of Corporate PR aanpak. Ook kun je ons inschakelen voor een losse persactie. Zo’n actie is altijd maatwerk. We zetten daar nog wel een kanttekening bij, want het opbouwen van een relatie met de media kost aandacht en dus tijd. Een losse persactie zorgt voor instant aandacht, maar vaak niet voor de lange termijn.

Wij doen dit bij een persactie

Wij deden dit bij een persactie

Interesse in onze dienstverlening rondom een persactie? Neem contact met ons op voor meer informatie en een offerte.