Brand PR

Met onze verrassende Brand PR-activiteiten richten we ons op het verhaal van jouw merk, product of dienst. We maken dat verhaal helder en zorgen ervoor dat het maximaal zichtbaar wordt bij jouw klanten. Daarvoor benaderen we ook media die voor jouw doelgroep relevant is. 

Of je nu meer wil opvallen, meer klanten wil bereiken of meer naamsbekendheid wil genereren; het startpunt van onze PR-inzet is dat we samen op zoek gaan naar het aantrekkelijke verhaal waarmee we jouw product of dienst in de spotlights kunnen zetten. Belangrijk zijn de onderscheidende merkwaarden van je product en/of dienst. Is het doel dat media erover schrijven, dan moet het verhaal ook inhaken op de actualiteit. Een actuele ontwikkeling in de markt of samenleving die aansluit bij jouw merk kan een goede reden zijn om er extra aandacht op te vestigen en daarmee de merkbeleving van de doelgroep te vergroten.

Zo doen wij dit

Brand PR doen we direct en indirect. En in combinatie geeft het vaak maximaal resultaat. Direct betekent dat we ons rechtstreeks richten tot jouw doelgroep. Je (huidige en potentiële) klanten dus. Denk daarbij aan specifieke events passend bij je doelgroep of activaties via social media. Indirect pitchen we je merk bij de media. Dit kunnen zowel offline als online media zijn. We doen dit bijvoorbeeld met prikkelende persberichten en persevents, maar ook door samenwerking met influencers. Desgewenst zetten we een volledige PR-campagne voor je op – van strategisch advies tot plan van aanpak en de uitvoering ervan.

Wij deden dit succesvol

Neem gerust een kijkje bij ons werk voor inspirerende voorbeelden.

Of wil je nog meer weten over onze Rotterdamse aanpak? Kom dan vrijblijvend een bakkie pleur doen!