Facebook logo Twitter logo LinkedIn logo Pinterest logo

We werken waar mogelijk samen met een team van professionals en breiden uit met specialisten uit ons netwerk wanneer nodig. Niet alleen om de continuïteit te waarborgen, maar ook om te werken volgens ‘the best man for the job’-principe.

Wij zijn Wij van 010

Esther Janssen, eigenaar / pr-professional

De drijvende kracht achter het Rotterdamse pr-bureau Wijvan010 is Esther Janssen (1967), een geboren en getogen Rotterdamse pur sang. De stad #010 zit in haar genen, net als de gepredikte Rotterdamse aanpak. Met haar uitgebreide ervaring op vele vakgebieden in communicatie en marketing, is ook PR haar passie geworden. Je kan haar wakker maken voor een PR-advies, het uitrollen van een PR-campagne – natuurlijk ook online – een interim-klus of het begeleiden van een brainstorm om wat te noemen. Kijk niet vreemd op als ze je verrast met een verborgen parel uit ‘haar’ Maasstad, want ze is niet voor niets stadsambassadeur van Rotterdam.

 

Wij zijn Fleur de Bruijn

Fleur de Bruijn, pr-professional

Fleur de Bruijn (1976) is geboren onder de rook van Rotterdam, maar reisde enkele jaren geleden haar grote liefde in Den Bosch achterna. Die Brabantse gemoedelijkheid heeft ze zich inmiddels eigen gemaakt, net als het carnaval, maar in de kern blijft zij nog steeds een echte Rotterdamse. Fleur is strategisch, weet van aanpakken en resultaten boeken. Ze heeft jarenlange bureauervaring en werkt(e) voor merken als Cheaptickets.nl, NH Hotels, Shell en Sabon. Ze bekijkt alles met een originele blik, weet ingewikkelde pr-vraagstukken eenvoudig te maken en lost deze verrassend op. Fleur is een bedreven pr-vakvrouw en laat op vele fronten een onuitwisbare indruk achter.

Wij zijn Rob Hoekstra

Rob Hoekstra, tekstschrijver / redacteur

Rob Hoekstra (1968) is een begrip. Geen snelle pr-jongen, maar wel iemand die snel denkt en (niet onbelangrijk) snel schrijft. Onmisbaar. Hij zit al meer dan twintig jaar in het vak als journalist / tekstschrijver / redacteur. Het bedenken en snel produceren van goed leesbare en begrijpelijke teksten voor de meest uiteenlopende opdrachtgevers zijn voor hem dagelijkse kost. Van webteksten tot blogs en van persberichten tot slogans en scripts voor video-items. Daarbij gaat hij altijd uit van de doelgroep met als uitgangspunt: ‘what’s in it for the customer’. Rob is breed inzetbaar en werkt voor allerlei branches: van zorg tot industrie en van retail tot overheid.