Facebook logo Twitter logo LinkedIn logo Pinterest logo

We werken waar mogelijk samen met een team van professionals en breiden uit met specialisten uit ons netwerk wanneer nodig. Niet alleen om de continuïteit te waarborgen, maar ook om te werken volgens ‘the best man for the job’-principe.

Wij zijn Wij van 010

Esther Janssen, eigenaar / pr-professional

De drijvende kracht achter het Rotterdamse pr-bureau Wijvan010 is Esther Janssen (1967), een geboren en getogen Rotterdamse pur sang. De stad #010 zit in haar genen, net als de gepredikte Rotterdamse aanpak. Met haar uitgebreide ervaring op vele vakgebieden in communicatie en marketing, is ook PR haar passie geworden. Je kan haar wakker maken voor een PR-advies, het uitrollen van een PR-campagne – natuurlijk ook online – een interim-klus of het begeleiden van een brainstorm om wat te noemen. Kijk niet vreemd op als ze je verrast met een verborgen parel uit ‘haar’ Maasstad, want ze is niet voor niets stadsambassadeur van Rotterdam.

 

 

Annelous Neven, contentspecialist

Annelous Neven (1990) is de motor achter de content van Wijvan010. Geboren in een klein dorpje nabij Gouda, heeft zij heel wat jaren geleden Rotterdam in haar armen gesloten. Vanuit het hart van Rotterdam helpt zij verscheidene organisaties op het gebied van communicatie, branding en PR. Ze werkt onder andere voor Ford Nederland, is partner bij SteenGoed en geeft masterclasses en workshops over communicatie en PR. Annelous houdt van aanpakken, gaat door tot het uiterste en is in alles klantgericht. Ze is altijd scherp en geen idee is haar te gek. Deze contentspecialist vindt het gers om onze opdrachtgevers langs de Rotterdamse meetlat te leggen.

 

 

Wij zijn Rob Hoekstra

Rob Hoekstra, tekstschrijver / redacteur

Rob Hoekstra (1968) is een begrip. Geen snelle pr-jongen, maar wel iemand die snel denkt en (niet onbelangrijk) snel schrijft. Onmisbaar. Hij zit al meer dan twintig jaar in het vak als journalist / tekstschrijver / redacteur. Het bedenken en snel produceren van goed leesbare en begrijpelijke teksten voor de meest uiteenlopende opdrachtgevers zijn voor hem dagelijkse kost. Van webteksten tot blogs en van persberichten tot slogans en scripts voor video-items. Daarbij gaat hij altijd uit van de doelgroep met als uitgangspunt: ‘what’s in it for the customer’. Rob is breed inzetbaar en werkt voor allerlei branches: van zorg tot industrie en van retail tot overheid.