Wijvan010 aan de slag voor gemeente Vlaardingen

Opstellen van een strategisch communicatieplan voor de Nieuwe Binnenstad

De binnenstad van Vlaardingen wordt de komende jaren grondig aangepakt als het aan de gemeente en vastgoedeigenaren ligt. Wijvan010 is gevraagd om hiervoor het strategisch communicatieplan , het verhaal van de nieuwe Binnenstad kernachtig te formuleren en ondertussen al de handen uit de mouwen te steken en te communiceren over dat wat nodig is.

Sinds het najaar zijn we aan de slag. We woonden direct een bijeenkomst bij waar de gemeenteraad werd geïnformeerd over de koers van de gebiedsvisie voor de binnenstad. Daarna zijn we gestart met enkele oriënterende interviews met de belangrijkste stakeholders. Begin januari maakten we met onder meer het team Binnenstad een stakeholdersinventarisatie en in februari volgt hiervan de analyse. Ook een onmisbaar onderdeel voor het strategisch communicatieplan!

Liesveldviaduct omgetoverd tot stadspark


De gemeente Vlaardingen werkt aan de gebiedsvisie voor de binnenstad. Daarom was eind november het Liesveldviaduct een weekend omgetoverd tot stadspark om de inwoners alvast een zintuigelijke blik op de toekomst te geven, en om hen naar hun droombeeld te vragen. Wij waren samen met vele Vlaardingers van de partij en genoten van het event voor klein en oud. Alle credits voor ‘Een dag in het Liesveldpark’ gaan naar Mothership en team Binnenstad.

Dit is echt een droomopdracht waar we lekker onze tanden kunnen inzetten …
We hebben er zin in!

Nieuwsgierig naar onze Rotterdamse aanpak? Kom eens langs bij ons kantoor.
Plan vooraf wel een afspraak in.

Wil je dit nieuws delen?