Corporate PR .

Herziene brochure en eigen folder voor alle stadsmariniers Rotterdam

De Rotterdamse stadsmariniers delen hun verhalen en activiteiten voor een veiliger Rotterdam via Instagram, Twitter en hun website. Omdat veel mensen nog van papier lezen en zo ook graag informatie bewaren, was een update van de bestaande brochure hard nodig. Maar dan wel een waar zo min mogelijk actuele informatie in staat, zodat hij zo lang mogelijk meegaat. Wijzigen van papieren brochures is immers kostbaar en minder duurzaam.
Een klus die we graag oppakten omdat we hier alle kennis en ervaring die we hadden opgedaan met ‘Stadsmariniers Rotterdam ook zichtbaar via Instagram’ gelijk in kwijt konden. Een logisch vervolg voor beide partijen.

Vraag

Pas de brochure ‘De stadsmariniers van Rotterdam’ aan om de stadsmariniers ook zichtbaar te houden ‘op papier’, en wel zo dat die inhoudelijk zo lang mogelijk meegaat.
Maak aanvullend persoonlijke ‘visitekaartjes’: folders van de stadsmariniers afzonderlijk.

Logo Gemeente Rotterdam, klant van Wijvan010

Resultaten

De brochure, zowel de Nederlandse als de Engelse versie, is ook online beschikbaar.

Brochure NL

Brochure EN

Onze Rotterdamse aanpak

Naast de algemene Nederlandse brochure verzorgden we ook de Engelse versie, omdat de stadsmariniers veel buitenlandse bezoekers ontvangen die met eigen ogen willen zien hoe Rotterdam te werk gaat in het verbeteren van de veiligheid – een van de hoogste prioriteiten van gemeente Rotterdam.
Wijvan010 interviewde alle stadsmariniers, schreef de persoonlijke folders en begeleidde de vormgeving (via Trichis Publishing).

Wil je eens met ons sparren over hoe wij het echte verhaal van jóuw organisatie kunnen communiceren? We spreken je graag.

Wil je deze case delen?