Facebook logo Twitter logo LinkedIn logo Pinterest logo

3 juni 2016 – Stelling van de week – NRC

Posted by on okt 19, 2016 in In de media

Op de NRC-stelling “De echte Rotterdammer(t) bestaat niet” gaf Esther Janssen haar reactie. Weten wat die is? Klik op de kop van dit artikel.  

3 september 2013 – Xaljevertellen – RTV Rijnmond

Posted by on okt 19, 2016 in In de media

In de RTV Rijnmond-rubriek ‘Xaljevertellen’ bevraagt journalist Henk Weltevreden Rotterdammers naar hun persoonlijke verhaal. Bij elkaar vormen deze een groot verhaal, over hoe het met ons gaat in het Rijnmondgebied. Destijds interviewde hij Esther Janssen bij de start van haar bedrijf over de Rotterdamse aanpak. Meer weten? Klik op de kop van dit artikel. Link […]

Waar je op moet letten bij de lancering van een nieuw “product” in de media

Waar je op moet letten bij de lancering van een nieuw “product” in de media

Posted by on sep 3, 2016 in Blog

9 ingrediënten die zorgen voor dé perfecte timing Bij de lancering van een nieuw “product” (product, dienst, systeem etc.) wil je natuurlijk ook dat de media reuring hieraan geeft. Dus dat er voor, op de dag zelf en erna over wordt bericht via de media. Ergens moet er dus een moment worden geprikt dat je […]

Interview met Femke Akkerman, freelance marketeer en vlogger

Interview met Femke Akkerman, freelance marketeer en vlogger

Posted by on aug 30, 2016 in Interview

“Laten we vooral in 010 beginnen met meer naar en met elkaar te lachen” Enkele Rotterdamse vragen, cq. vragen in én over Rotterdam voorgelegd aan de import-Rotterdamse Femke Akkerman (32 jaar), freelance marketeer en Social Media Adviseur voor Port of Rotterdam en vlogger voor ‘Kun jij de Kaap aan’.

Wiet of niet? …

Wiet of niet? …

Posted by on jul 6, 2016 in Blog

Over wel of niet werken voor een Rotterdamse coffeeshop “Never a dull moment”, zo vat ik het ondernemerschap samen. Bijna iedere dag komt er wel iets op mijn pad waar ik blij verrast of verbaasd over ben, waarbij ik snel moet acteren, waarover ik een beslissing moet nemen of nog even een nachtje wil slapen, […]

Twitter gaat binnenkort over naar 10.000 tekens

Twitter gaat binnenkort over naar 10.000 tekens

Posted by on jan 14, 2016 in Blog

Het laatste uur van de tweet heeft geslagen Onlangs las ik dat Twitter van plan is de tweets op te rekken van 140 tekens naar een maximum van 10.000 tekens. De roep om de uitbreiding van het aantal karakters komt van de gebruikers zelf staat in het bericht. Ook worden de tweets langer om een […]

Interview met de Rotterdamse merkenbouwer Jacqueline van den Bergen

Interview met de Rotterdamse merkenbouwer Jacqueline van den Bergen

Posted by on jun 4, 2015 in Interview

“Ik zei het je toch altijd al, die stad is super!” Enkele Rotterdamse vragen, c.q.  vragen in én over Rotterdam voorgelegd aan merkenbouwer Jacqueline van den Bergen (51 jaar), mede-eigenaar van Vrouwen die Bouwen, een bureau voor strategische communicatie.

Interview met Creative Director Cas Bouhof

Interview met Creative Director Cas Bouhof

Posted by on feb 11, 2015 in Interview

“Je kan niet meer zeggen dat Rotterdam geen ziel heeft”
 Enkele Rotterdamse vragen, cq vragen in én over Rotterdam voorgelegd aan Creative Director Cas Bouhof (29 jaar), eigenaar van Below Enemy Lines.

Mijn liefde voor 010

Mijn liefde voor 010

Posted by on dec 5, 2014 in Blog

Ik ben geboren en getogen in Rotterdam en heb zelfs nog nooit in een andere stad gewoond. Behalve toen ik een jaar op wereldreis was en Rotterdam als meeste van alles en iedereen miste. Mijn trots op en liefde voor de stad Rotterdam gaat ver. Zo ver dus dat ik Stadsambassadeur van Rotterdam ben en […]

Interview met socialmedia-architect Maarten Reijgersberg

Interview met socialmedia-architect Maarten Reijgersberg

Posted by on nov 13, 2014 in Interview

“Het is nu heel gers om Rotterdammer te zijn” Enkele Rotterdamse vragen, cq vragen in én over Rotterdam voorgelegd aan socialmedia-architect Maarten Reijgersberg (38 jaar) en oprichter van RauwCC, ‘social media op z’n Rotterdamst’.