
Maasstroompjes langs de Rotterdamse meetlat
Langs De Rotterdamse Meetlat Maasstroompjes Vind je het wat of is het niet te nassen? Menig Rotterdammer hoort deze uitspraken met enige regelmaat door de straten van onze Maasstad galmen. Wijvan010 onderzoekt de komende maanden échte Rotterdamse producten en diensten.

Onze contentspecialist Annelous Neven zegt waar het op staat
“What you see is what you get” typeert in een zin onze (zelfstandige) contentspecialist Annelous Neven (27). Een perfecte match dus. Maak snel kennis met deze selfmade Rotterdamse.

Groot ♡ voor social media, Rotterdam en content creatie?
Wijvan010 zoekt een content specialist die een vlotte digitale pen heeft, goed in community builden is en kort op het 010-nieuws zit.

Wijvan010 houdt kantoor op Noordereiland
“Inspiratie, kruisbestuiving en vooral plezier” Sinds 1 november 2016 opereert Wijvan010 in Pakhuis Maaspoort aan de Prins Hendrikkade 12-D op het Noordereiland, middenin Rotterdam. Samen met enkele andere ondernemende dames bezet eigenaar Esther Janssen hier Unit 12-D op de eerste verdieping.

Interview met webbouwer en SEO-specialist Luis Semedo
“In 010 zijn vooral mensen nodig met open houding en open mind” Enkele Rotterdamse vragen, cq. vragen in én over Rotterdam voorgelegd aan de Kaapverdiaan Luis Semedo (1975) met Rotterdamse inborst en webbouwer en SEO-specialist bij zijn bedrijf 7strel – WebnDesign.
3 juni 2016 – Stelling van de week – NRC
Op de NRC-stelling “De echte Rotterdammer(t) bestaat niet” gaf Esther Janssen haar reactie. Weten wat die is? Klik op de kop van dit artikel.
3 september 2013 – Xaljevertellen – RTV Rijnmond
In de RTV Rijnmond-rubriek ‘Xaljevertellen’ bevraagt journalist Henk Weltevreden Rotterdammers naar hun persoonlijke verhaal. Bij elkaar vormen deze een groot verhaal, over hoe het met ons gaat in het Rijnmondgebied. Destijds interviewde hij Esther Janssen bij de start van haar bedrijf over de Rotterdamse aanpak. Meer weten? Klik op de kop van dit artikel. Link […]

Waar je op moet letten bij de lancering van een nieuw “product” in de media
9 ingrediënten die zorgen voor dé perfecte timing Bij de lancering van een nieuw “product” (product, dienst, systeem etc.) wil je natuurlijk ook dat de media reuring hieraan geeft. Dus dat er voor, op de dag zelf en erna over wordt bericht via de media. Ergens moet er dus een moment worden geprikt dat je […]

Interview met Femke Akkerman, freelance marketeer en vlogger
“Laten we vooral in 010 beginnen met meer naar en met elkaar te lachen” Enkele Rotterdamse vragen, cq. vragen in én over Rotterdam voorgelegd aan de import-Rotterdamse Femke Akkerman (32 jaar), freelance marketeer en Social Media Adviseur voor Port of Rotterdam en vlogger voor ‘Kun jij de Kaap aan’.

Wiet of niet? …
Over wel of niet werken voor een Rotterdamse coffeeshop “Never a dull moment”, zo vat ik het ondernemerschap samen. Bijna iedere dag komt er wel iets op mijn pad waar ik blij verrast of verbaasd over ben, waarbij ik snel moet acteren, waarover ik een beslissing moet nemen of nog even een nachtje wil slapen, […]